Suppliers

Manufacturers

Alte electronice

Newsletter

Expediere si returnari de produse

  • Datele dvs sunt tinute secrete, nu se vor transmite nimanui, sub nici o forma. Verificati datele inainte de finalizare, un caracter scris gresit duce la imposibilitatea contactarii dvs. Comanda minima este de 50 lei /500.000 lei vechi/ pe marfa, fara taxele de expeditie postale/curier, sau comisionul de plata prin banca (7 lei), care se adauga la pretul produselor daca se opteaza la aceste varianta. Sub aceasta valoare minima se percepe o taxa de ambalare (5- 10lei). Va rugam specificati in nota din comanda daca doriti expeditia prin curier sau cu posta romana.
  • Plasarea unei comenzi nu obliga Rubin S.R.L. din Timisoara la livrare, iar absenta unui raspuns nu echivaleaza cu preluarea tacita a comenzii. Produsele de pe site reprezinta oferte valabile la data scrierii lor pe magazinul virtual, au un caracter orientativ. Politica firmei este de a avea o marfa diversificata in cantitati mici, de aceea baza de date se schimba foarte des; actualizarea datelor pe internet se face doar la marfurile care se solicita, imposibil de tinut la zi pentru volumul de marfuri imens aflat in stoc sau cu posibilitate de aducere in tara, de aceea produsele sufera inevitabile modificari de pret in timp. Magazinul virtual nu calculeaza corect nici transportul, care depinde de optiunile dvs (posta sau curier) si de modalitatea de plata (fie prin mandat postal in avans, prin plata bancara etc). Veti primi un e-mail raspuns de la personalul firmei, pe adresa dvs.de e-mail declarata la inregistrare, dupa verificarea stocului si pretului la zi, si a calcularii transportului conform optiunii dvs, urmand ca in timpul specificat pana la expediere- de obicei de maxim 1-10 zile - sa puteti rectifica, completa sau anula comanda dvs. Dupa reconfirmarea de catre dvs. a comenzii la suma comunicata de plata, prin al doilea e-mail, marfa va fi expediata. Expeditia se va face  dupa primirea banilor. Nu se trimit produsele mai grele de 3kg cu ramburs. Va rugam sa ne anuntati in timp util in cazul renuntarii la comanda. 
  • Va rugam specificati in comanda daca aveti un contract de curierat cu o firma si modul de plata preferat cu plata; cu mandat postal, prin ordin de plata vizat de banca, ridicare de la sediul nostru din Timisoara, etc. Nu raspundem pentru situatiile cand apar probleme de transport si manipulare, dar ne preocupam ca marfa sa fie bine ambalata in scopul prevenirii unor accidente nedorite. Produsele fragile au mentionate pe ambalaj aceasta inscriptie. Daca pachetul prezinta urme evidente de distrugere va rugam sa faceti un proces verbal cu persoana care vi-l inmaneaza si verificati impreuna integritatea componentelor din interior; bunurile distruse vor fi despagubite DE TRANSPORTATOR in limita valorii inscrise pe pachet, pe baza acestui proces- verbal. Pachetele trimise cu Posta Romana au automat inscrisa valoarea asigurata
  • LA CEREREA DVS. noi putem cere o taxa de asigurare a bunurilor si pe curier,(mareste plata transportului cu cateva procente (1-3% deobicei) caz in care, la primirea pachetelor, inainte de a semna de primire verificati integritatea pachetului si a marfii solicitate si cereti curierului sa faca un proces verbal daca sunt probleme de integritate- ambalaj deteriorat sau produse deteriorate sau lipsa din colet.
  • Daca datele dvs de logare sunt false sau incorecte comanda se anuleaza, fiind in imposibilitate de a va contacta. Deci, verificati cu atentie datele dvs declarate, adresa de e-mail data, adresa fizica si numarul de telefon. Datele sunt esentiale pt. a va contacta, nu sunt folosite in alte scopuri si nu vor fi date altora in nici o forma.
  • Fotografiile de pe site reprezinta uneori o exemplificare si nu apartin intotdeauna modelului aflat pe stoc, ale carui specificatii exacte le gasiti in descrierea sa, in TEXTUL ce insoteste produsul, relevate dupa ce se da clic stanga pe obiect.
  • Respectati perioada de rodaj pentru instrumentele audio profesionale (amplificatoare, boxe, difuzoare). Cereti detalii telefonic sau prin messenger, skype, e/mail, daca este nevoie. Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv, intr-un termen de 10 zile lucratoare de la comanda / primirea produsului, sau de la data prestarii serviciilor; termenul de 40 de zile de la data transmiterii comenzii de catre client, termen in care comerciantul isi indeplineste obligatiile contractuale (in situatia in care un alt termen nu a fost agreat de parti); rambursarea sumelor varsate de client se face in termen maxim de 30 de zile, in situatia in care comerciantul virtual se vede in imposibilitate de a-si indeplini obligatiile contractuale. Marfa vanduta nu se returneaza decat in conditii de integritate fizica a marfii si ambalajelor intocmai cum au fost livrate, fara lipsuri de documente sau deteriorari. Se percepe un comision dedespagubire de 0...99 % in cazul lipsurilor sau deteriorarilor. Nu se returneaza taxele de transport.

 


Contact us

Our support hotline is available 24/7.

Phone:+33 (0)1.23.45.67.89

Contact our expert support team!

PayPal